GamesLab: Ako začať s vlastnou hrou - prednáška pre študentov Školy dizajnu

Vďaka partnerstvu Školy dizajnu a vzdelávacieho programu Butterfly Effect sa mohli naši študenti grafického dizajnu a grafiky vizuálnych komunikácií zúčastniť podujatia GamesLab: Ako začať s vlastnou hrou, kde sa dozvedeli od odborníkov, ako vyzerá Art direction na začínajúcom programe (Táňa Zacharovská), či ako tvoriť animáciu (Lenka Vavrincová).

Podujatie sa uskutočnilo v bratislavskom Apollo Bussines Centre v rámci programu Butterfly Effect.

Program podujatia:

Graphic design
9:00 - 10:30 Art direction na začínajúcom programe by Táňa Zacharovská
10:30 - 12:00 Úvod do animácie by Lenka Vavrincová

Unity development
13:00 - 14:30 Unity Introduction by Michal Ferko
14:30 - 16:00 Unity Scripting by Michal Ferko

Butterfly effect je intenzívny vzdelávací program, v ktorom sa študenti môžu naučiť vyrobiť hru alebo mobilnú aplikáciu od nápadu po jej nasadenie na trh nielen z dizajnérskeho ale aj z biznisového či technologického pohľadu. Vybraní účastníci sa môžu stať na 5 mesiacov súčasťou 4-6 členných tímov zložených z programátorov, dizajnérov aj biznis ľudí. Mentori sú ľudia priamo z praxe - zherných štúdií a globálnych spoločností ako Pixel Federation, Sygic či HB Reavis. V roku 2018 si mohli vybrať z tém ako Parking či Public Transport v AppsLabe alebo sa zamerať na tvorbu mobilných alebo VR hier v GamesLabe.

Viac informácií nájdete aj na webe butterflyeffect.sk

.
.
.
.
.
.
.
.