MADESHIP #2

Kreatívne riešenia prezentácie spoločnosti Tesco na festivale Pohoda

Obsahom praxe realizovanej v spolupráci s reklamnou agentúrou Made by Vaculik boli návrhy komplexnej vizuálnej komunikácie a prezentácie spoločnosti Tesco na festivale Pohoda. Konzultácie študentom poskytovali zástupcovia reklamnej agentúry MBV Dejan Galovič- creative director a Ada Šimšíková - manager of creative department. Študenti 1. ročníka Grafického a priestorového dizajnu pod vedením pedagóga Michala Mečára formou súťaže zároveň realizovali aj grafickú úpravu ocenenia MADESHIP. Víťazom sa stal Tomáš Broniš.

OCENENIE MADESHIP za výsledky realizovanej praxe TESCO - POHODA získali:
Natália Baránková - 2. ročník odbor Grafický a priestorový dizajn
Richard Haríň - 2. ročník odbor Grafický a priestorový dizajn
Ján Brlej - 2. ročník odbor Animovaná tvorba

Natália Baránková a Ján Brlej získali za vynikajúce výsledky a riešenia odbornej praxe od agentúry MADE BY VACULIK tiež možnosť absolvovať dvojtýždňovú stáž konanú priamo v agentúre MBV.

Prax (2)
Prax (2)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.