PRAX S MADE BY VACULIK: Kampaň na účasť prvovoličov vo voľbách do EP

Témou 7. ročníka projektu MADESHIP, praxe študentov a študentiek Školy dizajnu v spolupráci s reklamnou agentúrou MADE BY VACULIK, je kampaň na podporu volebnej účasti mladých vo voľbách do Európskeho parlamentu.

Uvedomujeme si dôležitosť každých volieb, ktorých sa môžeme zúčastniť a možnosť voľby si vážime ako vzácny výdobytok demokracie. Chceme podporiť mladých, aby svoje volebné právo aktívne využili aj vo voľbách do Európskeho parlamentu, v ktorých je účasť najmladších voličov podľa posledných štatistík enormne nízka.

>>> VIDEO: ZADANIE OD KREATÍVENEHO RIADITEĽA MADE BY VACULIK, PETRA IŽA


OCENENÉ TÍMY - VÝBER MBV:

3.miesto
Bencsíková Sarah Alexandra, Bočáková Barbora, Fischerová Dominika, Karáseková Sofia, Jamrich Victoria, Pecník Andrej, Šufliarska Eliška, Malcovič Sebastián, Hrončiaková Karin, Chrenko Jakub, Korimová Karolína, koordinátorka: Mgr. art. Eva Mikulášová

2.miesto
Masárová Kristína, Molčanová Monika, Poláček Samuel, Klimešová Agáta, Tkáč Filip, Molnárová Eliška, Daniš Dávid, Vlčková Veronika, Viazankina Diana, Časná Sofia, koordinátorka: Mgr. art. Miriam Kulacsová

1.miesto
Moravčík Andrej, Nováková Ema, Slamka Roman, Koller Jessica, Urbaníková Nikoleta, Rajtoková Sára, Ščepánová Sonia, Šimon Dávid, Chudada Branislav, Kissová Karin, koordinátor: Mgr. art. Martin Snopek

>>> FOTO Z ODOVZDÁVANIA DIPLOMOV V AGENTÚRE MBV

ŠKOLA DIZAJNU + MADE BY VACULIK
Študenti počas praxe získavajú cenné skúsenosti s riešením zadaní pre konkrétnych klientov, uplatňujú svoje vedomosti a zručnosti v praxi, zoznamujú sa s prácou profesionálov, rozširujú svoje portfólio dizajnérskych produktov a získavajú spätnú väzbu. Prostredníctvom kreatívnej praxe v agentúre študenti zvyšujú svoj kredit na trhu práce, získavajú kontakty a dôležité referencie. Autori najkvalitnejších návrhov a dizajnových riešení získavajú reprezentatívne oficiálne ocenenie svojej práce a možnosť absolvovať stáž v renomovanej reklamnej agentúre. Výsledkom spolupráce doposiaľ boli napríklad PF pre spoločnosť AeroMobil,návrhy kreatívnych riešení prezentácie a propagácie supermarketov Tesco na festivale Pohoda či dizajn študentskej platobnej karty pre Tatra banku. >>> VIAC O SPOLUPRÁCI ŠKOLY DIZAJNU S MBV >>>

Prax 25. - 29. 3. 2019
Foto: David Dvořák (1-4), Sonia Ščepánová (5-8), Ľuboš Lehocký (9-12)

temp_file_Studentkse_kampane_na_eurovolby_-_ukazky,_Skola_dizajnu1.pdf
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.